donderdag 9 augustus 2018

Laatste

Zoals ik al vertelde kocht ik dus 3 tricot stofjes om zomerjurkjes te maken voor mezelf.  Ik maakte er al een kleedje en een jumpsuit mee.  Met het laatste stofje maakte ik terug een kleedje.

Het patroontje gebruikte ik al in het verleden.  Ik tekende het patroon zelf (van een bestaand kleedje) maar vond dat het nog niet geperfectioneerd was. Dus paste ik het terug wat aan.  Nu ben ik geen patroon tekenaar en dus vind ik dat helemaal niet zo gemakkelijk.  Dankzij mijn naai-juf heb ik wel een en ander opgestoken dus ging ik vol goede moed aan het werk! 

Het kleed is al een maand of zo af.  Ik heb er echter nog niet overgeschreven omdat ik geen foto’s ervan had.

Sinds gisteren zijn we terug van op reis.  We gingen naar de Loire streek.  Na een uitstapje met een boot was mijn zusje zo lief om een paar foto’s te nemen.







Ik ben wel content over het resultaat.  De rok is lekker wijd en het lijfje zit mij goed.  Een beetje te laag om mee te gaan werken maar als vrije tijd kleed kan het wel.

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...