zaterdag 28 juli 2018

Eens iets ander

Met het tweede tricootje besloot ik uiteindelijk geen jurk te maken.  Het wordt anders allemaal wat eentonig.  In de knip van juli 2017 stond een leuke groene jumpsuit op de cover.  

Ik tekende het patroontje over en keek om het te knippen uit de stof die ik voor dit model had gekozen. Jammer genoeg had ik niet genoeg van de stof om het rokje dat aan het voorpand zit uit te knippen.  Dan maar zonder het rokje maar dat vind ik wel heel jammer.   Met is het veel leuker maar ja...






Ik naaide een drukknopje vast ter hoogte van mijn decolleté. Zo komen we niet tegen dat er iets te veel te zien is.

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...