dinsdag 26 juni 2018

Vlug klaar project

Het is in de mode. Een lang gestreepte rok of kleed.  Je ziet ze overal. Ook bij ons op het werk hebben verschillende collega’s er een. 

In het stoffenspektakel in Kortrijk kocht ik 2 strepen stofjes.  Beiden voor de dochter maar uiteindelijk heb ik er een opgeëist. 

Ik twijfelde lang of ik een rok of een kleed zou maken.  Gelukkig heb ik een lieve collega die beiden heeft en mij beiden liet passen.  Het kleed had een soort van ruw kant op de rug.  Ik vond dat zo mooi dat ik ook zo iets wou.  

De stof die ik had gekocht was met een jeansblauwe streep en toevallig heb ik kant liggen die er perfect bij past!  Een patroon heb ik niet nodig.  In mijn kast ligt nog een paar heel oude tricot topjes met kant op de rug.  Een van deze sneed ik kapot en gebruikte als patroon.  In een klein uurtje was mijn kleed klaar!









Mijn poep lijkt wel een beetje dik in dit kleed maar ik kan er nog mee leven dus, een succes!

Tot later.

1 opmerking:

  1. Dat kant is heel mooi en verrassend daarbij! En je poep is sexy in dit kleed. Vraag maar es aan Geert ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...