vrijdag 22 juni 2018

Disney

Wij gaan dus naar Disneyland Parijs.  Met een vriendinnetje van Tessa, haar mama, broer, nicht en diens moeder!   

Het plan was om allen een trui aan te hebben met een Disney tekening erop en onze naam.

Nu ben ik niet het type om een trui te kopen en te laten bedrukken.  Zeker niet nu ik een cameo heb en heel graag wil leren hoe ik hem moet gebruiken.  Ik had me ingeschreven voor een cursus om te leren traceren maar die ging jammer genoeg niet door.  Dus moet ik dit maar zelf doen.

Ik kocht een tijd geleden een grote lap fijne french terry.   Het kleur vond ik heel mooi toen ik het kocht maar terug thuis was het toch een heel ander tint dan ik dacht.  Het licht in een winkel of expo hallen is toch nooit helemaal hetzelfde als thuis! 
Maar ik heb wel heel veel van die stof.  Het dus laten liggen vond ik niet echt een optie.  Dus besloot ik die stof te gebruiken om 2 sweaters te maken voor Tessa en mezelf.   En zoals ik al zei, ik had heel veel van die stof dus maakte ik er ook direct een trainingsbroek en short bij!



Nadat ik de sweaters had gemaakt zette ik me terug achter mijn computer.  Ik had wel een paar mooie afbeelding van Mickey Mouse die ik kon gebruiken.  Ik had heel graag een zwarte Minnie gebruikt met een rode strik maar het lukt me maar niet om dat zo te traceren.  Enkel in een kleur lukt het me om een tekening te prepareren. Heel frustrerend, ik ga toch wat les nodig hebben.

De eerste tekening die ik uitsneed was uiteindelijk te klein voor mijn sweater.  Ik plakte het dan maar op een shirt.  En ik maakte een gelijkaardige tekening voor op een shirt voor Tessa.



De tweede poging was heel wat beter.  De sweater van Tessa vind ik uiteindelijk een heel geslaagd project.





Het is niet zo goed zichtbaar op de foto maar op haar bil heb ik haar naam gezet.

Voor mijn sweater heb ik uiteindelijk toch niets gesneden.  Zo kan ik de sweater ook aan doen om te gaan werken.



Op de short zal ik ook haar naam zetten, in groene of paarse glitterletters.  Op haar poep! Daar ben ik nog niet mee klaar.  Dus we kunnen er nog even over nadenken. 

Tot later.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...