donderdag 12 april 2018

Tee shirts

Een tijdje geleden zag ik dat Lelastof verschillende effen tricootjes in de uitverkoop had.  Ik neusde op de webshop in de verschillende kleurtjes en koos er 3 uit. Blauw, roze en lila.   Ik kocht er telkens een metertje van en toen het toekwam thuis belandde het in mijn voorraad kast.  Het was nog kou buiten en ik wou er T-shirts van maken.  Met het koude weer was de zin om daaraan te beginnen echter klein.

Maar het weer blijft niet slecht dus besloot ik een paar weken geleden om er toch maar in te vliegen.

Nu had ik vorig jaar al eens een patroon van een T-shirt uitgetekend uit de Ottobre (Grey Stripes uit 3/2014) maar toen had ik geen genoeg stof om die te maken.  Deze keer gelukkig wel.  We kozen om deze uit de roze tricot te maken.





Zoals verwacht vond Tessa de touwtjes/mouwtjes superleuk.  En tijdens de dansles moest deze natuurlijk onmiddellijk aan.

In hetzelfde tijdschrift vond ik de Hot Stop ook een leuk model.  Ik had nog een restje stof van vroeger die perfect paste bij de blauwe tricot.  Dus werd deze ook geknipt en in elkaar gezet.  





En ook hiermee scoorde ik.  Laat die zon maar komen!

Nu nog eens nadenken wat we met de Lila tricot doen.

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...