zaterdag 28 april 2018

Lente op Stof

Ik heb het waarschijnlijk al eens geschreven.  De stoffen van Megan Blue vind ik altijd heel mooi.  Met elke nieuwe collectie die uitkomt zijn er verschillende stofjes bij waarvan ik spontaan in ach's en och's uitbarst.  Zo ook weer met deze collectie.

De stofjes krijgen ook altijd heel sprekende namen.  Toen ik deze Butterfly Twig Tricot Jeans zag was ik direct verkocht.  Een heel vrolijk en lief motief dat voor mij de lente zowat personifieert.

Ik twijfelde heel hard of het een kleedje voor mijn dochter of toch iets voor mezelf zou worden.
De kans is trouwens groot dat wanneer ik de stof op het volgende stoffenspektakel terug zie, ik er nog wat van koop.  En dan maak ik alsnog iets voor mezelf, want ja,  het is een kleed voor Tessa geworden.






Ik kocht dit stofje op het stoffenspektakel in Gent.  Bij een ander kraam kocht ik een effen French Terry in een speciaal roze-achtig kleur die perfect bij dit stofje past.

Ik gebruikte deze stof om een paar accentjes te leggen en ik maakte ook een wikkeltrui om op het kleedje te dragen.

Het patroon voor het kleedje, die "Spanish Love" heet, vond ik in de ottobre van 6/2016.
Het wikkeltruitje is een eigen ontwerp. Niet 100% hoe ik het wou maar zeker draagbaar.




























En zo heeft ze er terug een leuke tenue bij.

Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...