woensdag 10 januari 2018

Het nieuwe jaar

De laatste dagen zie ik ene blog na de andere passeren met een soort van overzicht van het voorbije jaar.  Ik vind dat super om zo eens te zien wat deze bloggers allemaal hebben gepresteerd het voorbije jaar.  Zelf zou ik ook wel zo’n overzicht willen presenteren maar ik denk dat ik dat beter in de loop van het jaar wat moet bijhouden wat ik doe om dan zo’n overzicht te kunnen maken.  En dat heb ik dus niet echt gedaan.  Maar een van mijn goede voornemens is dus om in mijn bullet journal een lijstje bij te houden van mijn creaties.  Dan probeer ik om volgend jaar een blog te schrijven over de projecten waar ik het meest trots op ben.

Ondertussen heb ik nog een goed voornemen en dat is om vlugger projecten af te werken.  Vandaag heb ik 2 projecten van vorig jaar afgewerkt.  

Af en toe begin ik aan iets en krijg ik dan de kriebels en koud water vrees! Dan begin ik te twijfelen aan het idee, aan het project en aan mezelf.  En soms maak ik iets en heb ik dan iets tekort waardoor het onafgewerkt blijft liggen.  Tot mijn grote frustratie in beide gevallen.

Bij dit eerste project had ik boordstof te kort.  Ik zocht in verschillende winkels maar vond geen passend kleur.  Maar mijn dochter kwam uiteindelijk met een oplossing.  Of, hoe je vast kan geraken in je eigen gewoontes.









Een kap dus.  Had ik helemaal niet aan gedacht maar toch zeker een heel goede oplossing!  En Tessa vindt dit geweldig. Maar dat zie je waarschijnlijk wel aan haar poses! 

Over het andere project vertel ik later nog eens.  Eerst zorg ik voor een paar foto’s.

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...