donderdag 25 januari 2018

Goed voornemen

Begin van het jaar heb ik mij voorgenomen om wat meer zelfvertrouwen te hebben.  Om niet meer eindeloos te twijfelen aan mijn kunnen. En dan na het twijfelen het uiteindelijk toch niet te maken.

Een paar maand geleden maakte ik voor het eerst een sweater vest voor Tessa.  Op 29/11 schreef ik erover in mijn blog, “bomber-allures”.  Het patroon kwam uit de ottobre van 4/2017.  Maar toen durfde ik de zakken niet toe te voegen.  Ik was een beetje ongerust of het wel zou lukken en wou er niet te lang mee bezig zijn.  Achteraf had ik er wel wat spijt van.  Met zakken is de vest net iets meer af! 

Dus moest ik hem nogmaals maken maar deze keer MET zakken.  

In de Framalo vond ik dit leuke stofje.  Grijze wafeltjes met vlekken op in roze en geel en wit.  Heel mooi en niet te kinderlijk voor een flinke meid van 9jaar.  Ik kocht er fuchsia boordstof bij en een fuchsia rits.  

Ik vermande mezelf en stropte mijn mouwen op.  Geen excuses meer.  Ik kan dit!!











En zie!! Een groot succes. En een tevreden dochter.

En de volgende zit al in de pijnleiding.  Deze keer met opgezette zakken en een bijhorende training broek. 

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...