dinsdag 16 januari 2018

Met hartjes

Eind vorig jaar had ik precies een voorkeur voor marine blauw.  Ik heb zeker een maand niets anders dan kledij in die kleur gemaakt.  Ik maakte twee kleedjes voor mezelf, 2 kleedjes voor Tessa en een sweater voor Bas.

Ik heb wel nog niet over alles geblogd. Een van de kleedjes voor mij is zelfs nog niet klaar. Er moet nog voering in de rok. Dat wordt een tussendoortje. En we zien wel of ik hierover nog eens blog.  We willen niet eentonig worden! 😉

Het laatste kleedje dat ik voor Tessa maakte in donkerblauw is een tuniek uit de ottobre 6/2011, de stripy lines.  Ik maak deze jurk/tuniek ongeveer een keer per winterseizoen.  Momenteel heb ik hem al een 4 keer gemaakt maar we blijven het een leuk model vinden.  De stof kocht ik op het stoffencircus te Waregem.  Om het donkere kleur wat te breken deed ik een strook donker fuchsia tussen het lijfje en de rok en op de linkerschouder naaide ik wat hartjes in dezelfde kleur.









Het is een lekker dikke stof dus in koude tijden een vaak gekozen kleed. 

Ik had natuurlijk nog wat stof over.  In combinatie met de sweater stof waarmee ik een paar maand geleden voor mezelf een sweater maakte, maakte ik nog een sweater voor Bas.  Het is zo leuk om mijn restjes te verwerken in dingen voor hem.  En I love sweaters!  Dus een meer of minder in elkaar steken, daar komt het niet op aan.



En zie, is hij niet super schattig!!
Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...