donderdag 14 september 2017

Gouden herfst

Net voor onze vakantie kocht ik in de webshop modestofjes een leuk grijs french terry met gouden diertjes op.   Ik wou er een sweater mee maken en bestelde er 80cm van.  Maar toen de stof toekwam was het tricot. Met tricot wil ik geen sweater maken dus besloot ik er een jurk uit te maken.  Om de jurk te maken had ik dan weer te weinig stof en dus nam ik contact op met de webshop om mijn probleem uit te leggen.  Ik vertelde hen over mijn oorspronkelijke idee en waarom dat niet doorging en wat ik nu wou maken. Ik vroeg hen of ze een bijpassende stof in hun winkel hebben die ik kon combineren met de stof die ik had gekocht.  Er werd mij toen verteld dat ze die stof wel degelijk in french terry hadden.  Blijkbaar was op de webshop de verkeerde stof in de verkeerde categorie gezet om te bestellen.  Ze waren echter heel vriendelijk en ik mocht de stoffen kosteloos omwisselen!  Door een kleine meerprijs te betalen mocht ik 1 meter van de stof kopen! Heel klantvriendelijk!

Zo kreeg ik alsnog french terry maar het idee om er een kleedje van te maken bleef.  

In de ottobre van 6/2016 staat de cutie tricot jurk die qua model precies was wat ik in gedachten had.  Ik verlengde het lijfje en de mouwen wel want het origineel was precies wat kort.  Het zag er volgens mij een beetje uit alsof het was gekrompen in de was.  Ikzelf vind dat niet mooi dus paste ik het aan.







Voila, een leuk sportieve jurk met een gouden accentje.

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...