woensdag 13 september 2017

Dromen van eenhoorns

We zijn terug aan een herfst/ wintercollectie begonnen.  En het voelt zo goed om eindelijk weer creatief bezig te zijn.  Om met leuke stoffen, toffe kleren te maken.  Ik heb veel te lang stil gezeten. Vakantie gevierd! Maar dat is nu gedaan en dus vliegen we er terug in! 

Op het stoffencircus in Waregem kocht ik dit weekend heel mooie couponnetjes.  Het was er heel rustig op de beurs en daardoor konden mij ma en ik overal rustig op het gemak uitzoeken. Ik vond 3 couponnetjes voor mijn dochter en 3 voor mezelf.  Zo blijft het eerlijk, Haha! 

Ik vond er een heel mooi stofje van hilco.  Tessa was er ook direct weg van.  Ze vond de eenhoorntjes die op een wolkje en regenboog stond super lief.  Heel goede stof om een pyjama van te maken om geweldige dromen in te beleven.  Daar gingen we dus voor! 





We kozen 2 patroontjes uit de ottobre.  Een van een stretch broek en een van een simpele T-shirt.  Gezien Tessa zot is van Woody naaiden we een ruches aan de onderkant van de shirt. Zo is het terug een specialleke!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...