zaterdag 10 juni 2017

Maxi in strepen

Tessa kwam onlangs naar huis met een verzoek. Ze wou een lange rok, met spletjes aan de zijkant tot aan de knieën en in een streepjes stof. Geen slecht idee vond ik maar ik had wel een paar bedenkingen. Zo vroeg ik me af of zo rok wel gemakkelijk te combineren valt.  Vooral met een gestreepte stof.  Ik probeerde haar dan ook te overtuigen om er een kleed van te maken.  Eerst hield ze voet bij stuk tot we in de winkel stonden en het juiste stofje vonden. 




De stof is van hilco en kocht ik bij Mandemie in Ieper.  Als patroon heb ik gewoon het voorpand en achterpand van een willekeurig kleedje genomen en verlengd.  Ook de rug was een probeersel. Het is wel goed gelukt maar een beetje te diep. Ik had nochtans gemeten maar ja...

Tessa was super enthousiast. Ze wou het direct aan! We zijn dan maar een wandeling gaan maken. Goedgekeurd! 

Tot later!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...