zaterdag 11 maart 2017

Elastiek rok

Met mijn moeder, schoonzusje en haar moeder ging ik onlangs naar het stoffen circus in Waregem.  Een heel leuke ervaring. Er stonden minder kraampjes dan op het stoffenspektakel en het was er daardoor ook iets minder druk. Er waren een paar heel interessante verkopers van couponnetjes. Het loonde wel om goed te snuisteren tussen de lapjes. Sommige lapjes waren namelijk ietsje groter voor dezelfde scherpe prijs. En er was een heel enthousiaste mevrouw die lapjes van een meter verkocht voor 4€ per lap en 10€ als je er 3 kocht.  Het heeft me wat tijd gekost maar ik heb er toch 3 mooie gevonden! 


Ik kocht het leuk blauwe katoentje met gouden stippen (50 cm) voor 2,5€.   Thuis had ik een elastiek die er precies bij paste. 


Voor het tricot lapje met plusjes op had ik ook een elastiek liggen.  Eerst twijfelde ik nog of ik er niet beter een T-shirt van maakte maar ik heb een T-shirt in de kast die prima bij het stofje past.  Dus werd dit ook een rok.


Voila, twee leuke rokjes.  De sweater van sterren heb ik al gemaakt en voor de rest van de stofjes heb ik al een paar toffe ideeën.

Tot later. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...