woensdag 8 maart 2017

Camouflage

Een jaar geleden (of zo iets) maakte ik dit kleedje voor het eerst.  Een modelletje dat je vaak terug vindt in de collectie van King Louis.  Toen maakte ik het in een tricot met bloemenprint in herfst tinten met driekwart mouwen.  Het patroon kreeg ik van mijn mama en ik weet bij God niet waar het patroon vandaan kwam.  Maar ik gebruik dit patroon wel graag.

Ik maakte het deze keer in een tricot in camouflage tinten. Eigenlijk terug niet echt mijn ding!  Ik kocht het stofje een tijd geleden op een website. ( en opnieuw heb ik geen idee meer welke webwinkel). Ik kocht toen een tweetal stofjes. Bij dit stofje was ik wat teleurgesteld. De kleuren waren toch wat anders dan ik op de site meende te zien. Ik had het gekocht als punta di roma maar het is toch een veel lichtere versie dan ik tot nog toe heb gezien. Het heeft dan ook meer dan een jaar in de kast blijven liggen.




Het resultaat valt goed mee. En... ik heb een cardigan die er perfect bij past. Jullie zullen me op mijn woord moeten geloven want een foto heb ik er niet van.

Ik heb nog een heel leuk stofje liggen waarin ik dit modelletje nog eens wil maken. Deze keer een zomers model. Dus dit blog onderwerp zien jullie in het kort wel nog eens passeren. 😁

Tot later,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...