maandag 20 februari 2017

Stars and stripes

De sweaters van Tessa van vorig jaar beginnen al wat te klein te worden. Ze begint wat problemen te ondervinden om eruit te geraken. Dus wou ik er een paar nieuwe maken.

Gelukkig was het in Waregem stoffencircus. Het was de eerste keer dat we naar daar naartoe gingen.  Ik vond het wel leuk. Ik heb veel mooie stofjes mee maar heb niet veel geld moeten uitgeven.

Thuis gekomen had ik zo'n zin om eraan te beginnen. Tessa ging naar de Chiro in de namiddag en mijn ventje ging op bezoek bij zijn ma. Gezien ik stoofvlees aan het maken was kon ik niet mee. 

Ik besloot toch wat nuttig werk te doen. Was plooien, stofzuigen, keuken kuisen maar na een uur of 2 wou ik toch ook wat leuk te doen.

Het patroon van de sweater , rose grey uit de ottobre heb ik al heel veel gebruikt. Onlangs tekende ik een grotere maat uit. Dus dit patroon haalde ik uit. 

Een half uurtje later ...





Nu nog iets doen met de rest van mijn buit!!


Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...