donderdag 19 januari 2017

Smaakt naar meer

Begin van het jaar verwerkte ik samen met mijn moeder wat sweater resten in broekjes voor de kleine Bas.

Dat vond ik zo leuk dat ik nog iets wou proberen.

Mijn zus kocht op het stoffenspektakel in Kortrijk verschillende leuke sweater stofjes voor haar kleine man. Jammer genoeg vindt ze de tijd en de zin niet om er iets mee te doen.  Gezien de kleine man zo vlug groeit werd de stof doorgegeven en kreeg ik de vrije hand. Natuurlijk niet de volledige vrije hand. Zus gaf mij wel een paar voorstellen mee. 

Basje heeft een heel leuk berenpakje dat ze als jas gebruiken. Met dit koude weer is dat geen luxe. Ik besloot er zo een te maken. Op vraag van zus maakte ik maat 74.

In de ottobre van 4/2015 vond ik een patroon voor een tricot overall met als naam 'colorful rain'. Ik maakte dit met een sweaterstof met een wollige binnenkant. Lekker warm!!


Het resultaat was een succes. Jammer genoeg is het een beetje te groot. Nu, dat is natuurlijk niet zo erg. Hij groeit er wel in, en het wordt nog niet direct zomer! 



En zus was ook content. 

Tot later,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...