zaterdag 7 januari 2017

Petieterige broekjes

Hopla, een nieuw jaar en ik heb wel zin om iets nieuws te maken. Iets wat ik nog niet heb gemaakt.

Mijn ma kwam langs met was resten van sweaters die ze maakte. En een patroontje voor baby jogging broekjes. We hebben dat patroon uit een ottobre getekend maar we hebben het toch wat aangepast. Zus had een goed zittend broekje van Bas meegegeven.

Na wat te hebben gemeten en getekend was het patroon, volgens ons, goed.  Dus ma knipte de broekjes en ik stak ze in elkaar met mijn overlock.

Super leuk! Vlug klaar projectjes! 2 broekjes in een klein uurtje.



Resultaat een blije zus en een tevreden Tante!



Tot later!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...