maandag 31 oktober 2016

Glitter Aster

Op Facebook groepen van zelfmaakmode zie je hem frequent passeren. De aster van la maison Victor. 
Zelf vind ik het een mooie sweater maar tot nu toe maakte ik zelf geen omdat in toch vaak zag dat de halslijn van de sweater niet zo mooi aansloot.

Een collegaatje van mij in de naailes maakte er eentje. Deze zag er wel heel goed uit. Ik zag dat ze de hals afwerkte met boordstof. Ik vroeg haar ook hoe ze ervoor zorgde dat de hals niet open hangt. Zij raadde me aan om enkel het achterste hals stuk te gebruiken. Ook dus voor aan het voorpand. Ze zei me ook dat ze het stuk verschillende maten kleiner uitknipte.

Ik nam haar goede raad ter hart met het gewenste succes! 



Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...