zondag 23 oktober 2016

Eens in het groen

In mijn kast hangt er redelijk veel rood. Een bepaalde tint rood of roze of in een print met zwart of grijs.  Wat er nu echt niet veel te vinden is in mijn kleerkast is groen. 
Een jaar of 2 geleden vond ik dit couponnetje op het stoffenspektakel. Ik was er direct weg van en het was een groen met grijze print wat dus een zeldzaamheid voor mij.

Ik wist direct welk patroontje ik ervoor zou gebruiken.  Om een of andere reden bleef het echter een hele tijd onder aan de stapel stofjes in de stofkast liggen.  Misschien dat het gebrek aan rood op het stofje er iets mee te maken had.😋

Maar een paar weken geleden haalde ik het boven en maakte ik toch het jurkje dat ik er oorspronkelijk voor gedacht had.  Ik maakte dit kleedje uit de knip van maart 2014 al 2 keer. De eerste keer een jeansblauw met een rode bloemenprint en de tweede keer in een effen bordeauxrood. (Natuurlijk.)

Maar nu hangt het resultaat al een tweetal weken aan mijn paspop.
De twijfel slaat toe! 🙄 
De print is wel nogal druk, en de kleuren zijn heel anders dan de andere kleren in mijn kast. Maar het is gemaakt en ik heb het perfecte truitje voor erbij! Dus het moet dus ook eens aan mij hangen.

Wat denken jullie?




Tot later,



1 opmerking:

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...