woensdag 12 oktober 2016

Sweet, sweet, sweater ...

Het begint een beetje op bandwerk te lijken. Maar dan bandwerk waar ik heel veel plezier aan beleef! 

Alhoewel Tessa nog steeds in haar jurkjes fase zit maak ik toch geregeld sweaters voor haar. Je kan tenslotte ook alle kanten op met een sweater. Stoer, cool, schattig, lief, maar vooral mooi!  
Voor mij experimenteer ik met een col of kant maar voor Tessa gebruik ik badges! Helemaal in deze herfst.  Een trui met verschillende badges op. Deze bloemetjes sweater is heel "pretty" en meisjesachtig! Vandaar....


De stof kocht ik in de Framalo en was eigenlijk voor mij bestemd. Ik kreeg er echter geen mouwen uit en effen mouwen zag ik niet zitten.  Dus werd het er een voor Tessa. Ik maakt opnieuw de rose grey uit de ottobre van 4/2015.

Met de rest van de stof maakte ik terug  een short! 


Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...