dinsdag 1 november 2016

Zwierig

De laatste 3 kleedjes die ik voor Tessa maakte waren wat anders. Meer voor een jong meisje. Tessa is tenslotte al 8 jaar en geen schattige kleuter meer. Maar mijn lieve schattebout houdt toch nog meer van zwierige kleedjes. Dus maakte ik op haar verzoek terug een Sulka uit de ottobre 6/2012.

De eerste maakte ik met de drie strikjes zoals op het patroon beschreven staat.



De stof kocht ik op het stoffenspektakel in Gent. De stof is van Megan Blue en heet Little Fox Tricot Marine. Ik ben wel een fan van dit merk. Het zijn vaak leuke stofjes die voor alle leeftijden passen.

Het 2de kleedje maakte ik zonder de strikjes en met een losse col.


Deze stof kocht ik bij Verkempinck in Oostende.  Geen idee van welk merk het is.

De volgende projecten zullen voor mezelf zijn.

Tot later.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...