vrijdag 5 februari 2016

Tijdelijk invalide

Een pees ontsteking met als gevolg een pijnlijke arm die ik niet kan gebruiken. De twee projecten waar ik mee bezig was, een kleedje voor mij en een kleedje voor mijn dochter, liggen dus te wachten op betere dagen. 




Heel gefrustreerd! Zoveel dingen die je moet doen waarvoor je twee handen nodig hebt! Ik ben verplicht te luieren in mijn zetel terwijl er massa's werk om mij heen ligt. Typen lukt ook, niet gelukkig zit er een dicteerfunctie op mijn toestel! Zo kan ik toch wat frustratie van mij afzetten! Hopelijk krijg ik dinsdag avond wat goed nieuws bij de dokter. 
Tot later.

2 opmerkingen:

  1. Thx, ik hoop dat het vlug beter wordt. Na 5 dagen medicatie kan ik mijn arm nog steeds niet opheffen. Heel frustrerend!

    BeantwoordenVerwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...