dinsdag 23 februari 2016

Nog een Babette

Na twee weken invalide te zijn werkt de arm eindelijk weer mee. Bij mijn laatste afspraak bij de dokter liet ik toch een cortisone spuit zetten. Een week pijn en weinig slaap zorgden ervoor dat mijn principes overboord werden gezet. Volgens de dokter zou de pijn en de onbeweeglijkheid in 2 dagen weg zijn maar het heeft toch een week geduurd vooraleer ik mijn arm weer gewoon kon gebruiken en de pijn grotendeels weg was. Ondertussen zijn we helemaal beter en hebben we wat sluimerende frustraties kunnen weg naaien.

Eerst heb ik het laatste winterkleedje voor Tessa afgewerkt. 

De stof, een leuke groene ribcord met blauwe en paarse accentje kocht ik een jaar of zo geleden in de meky shop te Diksmuide.  Ik meen me te herinneren dat het van Stenzo is. 
Ik besloot er nog een Babette mee te maken. Maar deze keer geen zo'n wijde rok zoals van haar communiekleed.

Natuurlijk maakte ik er nog een haarband bij.




Als accentje gebruikte ik wat glitterband rond haar middel.

Tot later



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...