donderdag 25 februari 2016

Laatste winterkleedje

De winter loopt zo stilaan op zijn einde. Ook de stofjes die ik bedoel had voor mijn winterkleding geraken zo stilaan op. (Nu ja, er liggen er nog in de kast om misschien volgend jaar eruit te komen ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜‡)
Maar hetgeen ik wou maken heb ik gemaakt. Dus mijn volgend project wordt iets voor de lente. 
Mijn laatste winterkleedje is er een uit de knip van 11/2014 geworden. Kleedje nr 21 vond ik al lang een leuk model. Ik was echter een beetje ongerust over het modelletje. Zou het niet te diep gedecolteerd zijn, te wijd vallen op de verkeerde plekken, ...  Het modelletje 20 maakte ik vorig jaar en dat viel heel goed mee dus besloot ik het er toch op te wagen. 
Op de website van Madeline de stoffenmadam vond ik een heel mooi stofje, punta di roma, ideaal voor dit model.

Het resultaat kon ik wel smaken.



( let niet op mijn haar, ๐Ÿ˜ณ, ik had een bad hair day!


Vooral de sjaalkraag vind ik super!

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...