zaterdag 27 december 2014

Kleedjes voor Kerst en nieuwjaar

Hoi,

Tessa heeft een groeispurt achter de rug.  Hierdoor kan ze zeker wel wat nieuwe kleedjes gebruiken.

Een tijdje geleden zag ik op de blog van iemand die ik volg een heel mooi kleedje.  Er was ook een link naar de webshop waar ze de stof verkochten.
Ik nam contact op met de winkel en kocht ook een metertje  van de stof van Art Gallery.

Ik maakte er een gelijkaardig jurkje mee.   Het patroontje vond ik in een burda van een aantal jaar geleden.  Vorig jaar heb ik het kleedje ook al 2 keer gemaakt.  Telkens in ribfluweel.



Met een stofje dat ik op de markt vond heb ik het kleedje nogmaals gemaakt.




Tot later,
Kinita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...