donderdag 22 januari 2015

bandwerk

Hoi,

Als iets goed lukt en met veel enthousiasme wordt onthaalt dan is de kans groot dat het hier toch een aantal keer opnieuw wordt gemaakt.

Ondertussen hebben we dus al 3 jumpsuit pyama's gemaakt.
De laatste 2  in flanel.
Tessa is super fan en eigenlijk ziet ze er ook heel tof uit in dat ding.



Voor mijn nieuwjaar kreeg ik van een collega een heel leuk cado.  Labeltjes om in de kledij die ik maak te naaien.  Deze moet ik nu dus gebruiken.  Met veel plezier trouwens want dit was toch zeker mijn tofste cadeau van het jaar!!

tot later,
Kinita

2 opmerkingen:

  1. Ziet er behoorlijk ingewikkeld uit om te naaien, zo'n jumpsuit. Maar waarschijnlijk erg comfy! Voor die kleine fans doe je het toch he. Leuke labeltjes trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is echt niet moeilijk hoor. Dit is wel al de 3de dat ik maak maar het is verrassend gemakkelijk in elkaar te steken. Als je alles liggen hebt kan je het in een uurtje of 2 maken.
      Het is inderdaad leuk te weten hoe enthousiast ze erover is.

      Verwijderen

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...