maandag 22 december 2014

Blazer kopieren

Hoi,

Vorige week was dit project zo goed als klaar.  Ik had gewoon nog geen knopen gevonden naar mijn zin.

Een collega van mij heeft een heel leuke blazer die ze kocht bij CKS.
Ik vond die zo leuk dat ik de uitdaging aanging om zelf een patroon te tekenen en de blazer dus na te maken.
Het origineel had niet zo veel fronsen in de voorkant en maar 2 knopen.  Ik vind het echter wel heel mooi zo.

Dit project is uiteindelijk heel goed gelukt.

Vandaag heb ik de knopen eraan gezet en, voilà, ... het resultaat:




Ondertussen heb ik ook twee kleedjes gemaakt voor de feestdagen voor Tessa.

Hiervan zal ik binnen een paar dagen berichten.

Tot later

Kinita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...