woensdag 2 september 2020

Nog eens strepen

Je zou het niet zeggen als je mijn kleerkast bekijkt.  Vooral gezien de laatste tijd mijn kleerkast overspoelt wordt door nieuwe gestreepte sweaters. Maar ik hou eigenlijk niet zo van strepen.

Ik vrees altijd dat ik er iets dikker uit zal zien in strepen.  Daarom probeer ik strepen altijd verticaal te verwerken maar soms kan je het zo niet doen. Soms moeten ze gewoon horizontaal om mooi te zijn.

Ondanks mijn aversie voor strepen moet ik toegeven dat deze sweater een van mijn favorieten is geworden.

Ik vind vooral de kleuren combinatie heel mooi! 









Het patroon is de Boi uit I Love Sweaters. Natuurlijk!

De stof vond ik in de webshop van de Stoffenmadam.  Tijdens de solden neusde ik wat op de site. Ik had me voorgenomen om enkel stofjes uit de solden te kopen maar neen, dat lukte me niet. Ik kocht zelfs nog een tweede stofje ook strepen en ook niet in de solden. Zwak van mezelf! 😉😂 

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...