zondag 6 september 2020

Laatste strepen

Het tweede boek van Fran Vanseveren kwam uit.  Gezien ik erg enthousiast ben van de 2 andere “I Love” boeken gaf ik toe  aan mezelf en bestelde het derde boek in pre order. 

Toen het boek toekwam was ik erg tevreden.  Het is terug een pareltje.  De modellen erin vind ik heel mooi! Ik zag direct enkele modellen die ik wou maken.  Dus een geslaagde aankoop.  Ik mis er enkel een patroon in voor een bomber jacket.  Als sweater vind ik dat ook een leuk model. Maar de Delta kan je wel aanpassen tot een bombermodel.  We zien wel.

Als eerste model besloot ik de India te maken.  Met kap! Want dat vindt de dochter super!  

Ik kocht onlangs, naast de strepen voor mezelf ook strepen voor de dochter. Voor ik het boek ontving was ik er helemaal niet uit welk model ik wou gebruiken voor haar.  Maar de dag dat het boek toekwam tekende ik de India uit, knipte de stof en stak de sweater in elkaar.

Een succes want Tessa vindt hem geweldig! 









Stoere meid😍

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...