zaterdag 18 april 2020

T-shirts

Het is al een paar dagen lekker warm geweest.  Het verzacht de pijn van het gedwongen thuis blijven wel.  Wij zijn gezegend met een leuke tuin en dus zijn we de laatste tijd vooral daar te vinden.  Momenteel ben ik ook in verlof dus het genieten van de zon kan van s’morgens vroeg tot s’avonds laat.  Allez bij manier van spreken.  Ik ben ook wel af en toe te vinden in mijn naaikamer.  Maar in de namiddag heb ik steevast een date met mijn ligstoel in de tuin! 

Warme dagen dat betekent t-shirts en topjes!  En heb ik er nu juist een paar voor tessa gemaakt! 





Deze twee modellen komen uit I Love T-shirts, na I Love sweaters een van mijn meest gebruikte patroonboeken!

Voor het bovenste model heb ik de majica gebruikt.  Ik heb de mouwen wel heel veel ingenomen zodat er niet zo veel inkijk is.  Dit was een proef versie met een overschot stofje.  Voor het eigenlijk model zal ik de mouwen terug een beetje wijder maken. 

Het onderste model is de Toppi.  Deze heeft volgens Tessa een te lage hals lijn dus moet ik de linten nog wat innemen.  Maar zelf vind ik het wel oké.  Tis echter zij die hem moet dragen dus.... 

Van die onderste stof had ik nog over.  Op elk paneel staan er 2 meisjes en dus heb ik er nog een Samarreta van gemaakt.  Met pofmouwen tot aan haar elleboog.  Om die te zien moet je maar eens loeren op mijn instagram pagina! 

Tot later! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...