maandag 27 april 2020

Fleurig en kleurig

Om wat tegengewicht te bieden aan de deprimerende berichten in het nieuws besloot ik iets kleurrijk te maken voor Tessa.

Op het stoffenspektakel in Gent vond ik deze regenboog tricot!  Ik was er direct verliefd op.  Eigenlijk was het een paneel met een lama op maar de verkoopster verzekerde me dat ze de stof ook zonder de lama verkocht.  Gelukkig want zo’n paneel is niets meer voor mij stoere 11 jarige! Voor alle zekerheid stuurde ik een foto naar Tessa er kreeg onmiddellijk als antwoord: “Ja, kopen!”

Eerst dacht ik er een kleedje van te maken maar dat leek me geen goed idee. Tessa en kleedjes is geen zo’n goede combinatie meer. Daarna dacht ik aan een playsuit maar het werd uiteindelijk een T-shirt! Ik maakte dit model al eens eerder.  Een T-shirt met een rokje aan noemt zij het.  En ze vindt dat geweldig! 





Met de rest van de stof maakte ik een top en short om te sporten.  Of eigenlijk om op de trampoline rond te springen! 



Heerlijke kleuren, lekker zomers! Jammer dat de stof op is! 😂 
Tot later! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...