donderdag 7 november 2019

Winterse versie van de zomerrok

Op het Stoffenspektakel in Gent vond ik een heel mooi en vooral spotgoedkoop stofje. De stof was een zware tricot, een zwarte ondergrond met een grote bloemenprint op! Helemaal mijn ding en met 2€ per meter moest ik niet nadenken.

Een paar maand geleden maakte ik deze 
zwierige rok.  Ik vond hem zo leuk dat ik er wel een winterse versie van wou.  







De sweater maakte ik ook zelf.  Terug een Camiseta met lange mouwen.  En deze keer gebruikte ik de halslijn zoals het patroon voorschrijft.  Geen aanpassingen daaraan.  De stof is uit de SYAS collectie nr 11 en heet avond roze. 

En zo heb ik er een leuke volledige outfit bij!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...