vrijdag 22 november 2019

Pyjama’s

Mijn zusje vertelde dat haar zoontje nu ook ‘s nachts geen pamper meer draagt.  Maar zoals vaak bij het begin van zo’n nieuwe fase loopt het al een keer mis.  Ze kan momenteel dus wel een serieus aantal pyjama’s gebruiken! 

Das voor mij maar een woord! Misschien dat mijn zusje dat niet altijd zo leuk vindt maar ik gebruik zo een verhaal wel een beetje als het excuus om aan de slag te gaan! En toevallig was het weekend erna stoffenspektakel in Kortrijk.

 Hier deed ik toch de moeite om leuke stofjes te zoeken die mijn neefje tof zou vinden! En moeite was het wel! Het was zo druk in Kortrijk! Ik denk dat ik daar niet meer naartoe ga! Op die manier is het helemaal niet plezierig om te snuisteren tussen stofjes en fournituren! 

Maar terug naar de pyjama’s! 

Ik kocht stof voor 2 pyjama’s. Uiteindelijk zijn het er wel 3 geworden!  De twee stofjes die ik kocht om samen 1 pyjama te maken pasten toch niet samen en werden telkens een pyjama vest. 





Ik gebruikte als T-shirt de T-hemp uit I love T-shirts! Een leuk patroontje dat niet zo veel aanpassing nodig had!  De broek komt uit een ottobre tijdschrift.



Vooral de pyjama met de tractors op vindt hij heel leuk! Een grote glimlach en een zoen voor tante Inka! ❤️

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...