maandag 18 november 2019

Schotse ruiten

Het is definitief gedaan! Kledij maken voor mijn dochter dat mag ik niet meer! Ach, zo eens een sweater of een pyjama, ja, dat zal wel blijven. Maar echte kledij, das gedaan! Het doet wel een beetje pijn maar ik wist wel dat deze dag eens zou komen. 

Nu af en toe kan ik wel nog eens scoren!

In de stoffenkast van oma lag nog een lapje geruite stof.  Ze kocht die nog voor mij toen ik zo’n 14 jaar was.  Het kleedje dat ik wou is er nooit gekomen! Dus nu belandde het lapje in mijn stoffenkast. 

Gezien Tessa ruitjes wel mooi vindt besloot ik er iets van te maken.  Een kleedje, dat durfde ik niet.  Maar een rok, dat kon wel enthousiast worden onthaald. En ik had gelijk!









Het model heb ik wel eerst met haar besproken.  Het is een eigen creatie. De basis komt uit de Ottobre maar heb ik zo veel veranderd dat het iets helemaal anders is geworden. 

Tessa blij en mama ook blij!

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...