zondag 3 februari 2019

Birds and flowers

Tessa apprecieert de laatste tijd niet altijd wat ik maak voor haar. Allez, ze wel blij met wat ik maak maar ze heeft vaak niet veel zin om te passen. En als ik voor haar iets maak dan moet ze wel af en toe passen! 

Ik besloot dus om terug een en ander voor mezelf te maken.  Ikzelf ben nog altijd super blij wanneer er iets af is! 😉 En ik vind passen niet zo erg! 

Op het stoffenspektakel van Kortrijk kocht ik vooral stofjes voor mezelf.  Deze mooie van Megan Bleu fabrics, Asian Birds in een oud rose tint, zat daarbij!  Dit is een zachte sweaterstof waarmee ik een kleedje wou maken voor de koudere dagen.  Ik ben een echte koukleum en niettegenstaande de verwarming op onze bureau nu iets hoger staat, heb ik het toch vaak koud!  Een warm sweater kleed is dus geen overbodige luxe. 

In de knip bijlage van oktober 2018 vond ik een leuk model. Een simpele jurk maar met een speciale halslijn. Ik besloot de halslijn af te werken met boordstof.  Door een fel kleurtje te kiezen die een tint uit de stof naar voren trekt maakte ik hiervan een opvallend detail. 







Het is een heel leuke jurk die lekker zit.  Door de halslijn kan je echter geen T-shirt onder het kleed aandoen.  Voor mij is die zwarte trui erop dus wel nodig.

Tot later!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...