woensdag 23 januari 2019

Sneeuw + kou = sweater

Nu dat ik die sweaterjurk voor Tessa heb gemaakt heb ik het colorblocking helemaal te pakken!  Het kriebelt om er nog te maken.  En dat deden we dus ook.  Ik had al stofjes gekocht die bij elkaar pasten (en niet uit de collectie van SYAS komen) en er lag hier ook nog stof die mijn zus kocht om een sweater van te maken.

De stof van mijn zus besloot ik te combineren met een effen stof.  Ze vond de stof uiteindelijk te druk om te dragen naar haar werk maar gecombineerd kan het misschien wel.  Doordat ik combineerde kreeg ik uiteindelijk 2 sweaters uit de stof!  Een voor haar en 1 voor mezelf!  Twinning met de zus!  Leuk! 





Deze is  voor mezelf.  Die voor zus is omgekeerd! Maar ook heel tof.





Ik show hem maar even voor jullie.  Mijn zus is kleiner dan ik daardoor is hij wat aan de korte kant is voor mij.

Gezien het sneeuwt en koud is besloot ik direct nog een erbij te maken.  Met die koude kunnen we gerust wel een paar extra sweaters gebruiken.



De inspiratie voor deze haalde ik van pinterest.

Als patroon gebruikte ik trouwens de Peysu uit “I love Sweaters”.  Ik paste het patroon terug aan naar mijn goesting. 

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...