maandag 4 februari 2019

Warme nachten

Wanneer je in een Vlaamse winkelstraat wandelt kom je al eens een Veritas tegen.  Een winkel op mijn lijf geschreven!  Ik kan dan ook zelden aan de verleiding weerstaan om eens binnen te wippen en hun stofjes en fournituren te bekijken.  Maar kopen doe ik zelden om de simpele reden dat ik hun spulletjes, hoe tof ik ze vaak ook vind, ze ook veel te duur vind.  Maar tijdens de solden kan je al eens zot doen en een leuke stofje aan een redelijke prijs scoren!

Zo kocht ik onlangs een heel leuk flanelletje.  Ik had dat stofje al een paar keer bekeken en vond deze ideaal om een pyjama broek voor mezelf te maken.  Ik kocht een paar jaar geleden een pyjama broek in de Veritas. Maar de broek zat nooit zo goed.  De taille was te laat waardoor mijn rug vaak bloot was tijdens het slapen en dan krijg ik het koud.  

Ik sneed die broek nu kapot en gebruikte hem als patroon om een nieuwe (betere?) versie te maken.



Een broek alleen is niet gemakkelijk en zeker niet warm genoeg om in te slapen dus kocht ik een witte T-shirt in de Bel&Bo en zorgde dat hij paste bij de broek.  En zo heb ik een leuke, goedzittende, warme pyjama! 



Hier ben ik heel blij mee!  En deze nieuwe broek zit echt goed!  Hij is wijd genoeg, lang genoeg en heeft een taille die hoog genoeg zit.  Ideaal!

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...