maandag 7 januari 2019

Nieuw jaar - nieuwe bujo

Mijn vorige bujo was zo goed als vol, dus kocht ik een nieuwe.  Dit is mijn bujo voor 2019.   Ik heb al veel spreads kunnen maken toen ik op ziekte was.  

Ik ben gestart met een jaaroverzicht, mijn goede voornemens en een future log.







Ik wou ook een poging ondernemen om mijn routine eens onder de loep te nemen.  Niet zo gemakkelijk maar ben toch blij met wat ik heb gedaan.



Ik wil ook dringend eens een oplijsting maken van de boeken van Nora Roberts.  Mijn favoriete auteur.  Maar ik was juist gestart met de boeken van Karen Rose!  En die boeken vind ik ook heel tof!  Ik maakte dus een overzicht van haar boeken.



Voor mijn week en maand spreads besloot ik het wat anders aan te pakken. 







En verder maakte ik nog een habit tracker, een jaaroverzicht, een kuisoverzicht, een Netflix overzicht over Merlin en een overzicht van de Marvel films!







Ik geef het toe! Tekenen kan ik nog steeds niet! Maar het blijft leuk!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...