zondag 6 januari 2019

Roze luipaard??

Ik vertelde reeds over het roze sweater stofje met vlekken die ik kocht voor Tessa. 

Ondertussen is het kleedje afgeraakt! Ik heb terug 2 patronen samengevoegd en dat heeft wat (minieme) aanpassingen nodig gehad.  Ik heb de grey roze uit de ottobre 4/2015 van gebruikt als bovenpand van de cutie tricot jurk uit de ottobre van 6/2016.  Zo heb ik terug hetzelfde sportief kleedje met een klein ander detail. 

Ik heb dan de sweater moeten inkorten en dat bezorgde me wat stress want ik mocht hem natuurlijk niet te kort knippen! En Tessa had precies nooit veel zin om te passen waardoor alles wat langer duurde!









Maar zoals je ziet, hij geraakte af en Tessa vindt hem leuk!

Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...