zaterdag 14 juli 2018

Vrolijke ananassen

Ik maakte al veel playsuits uit tricot.  Vele van die dingen heeft ze al een jaar of drie en doet ze nog met veel plezier aan.  Maar ze beginnen wel heel hard te spannen!  Zij vindt het niet zo erg maar dat is ook omdat ze geen andere heeft ter vergelijking.

Mijn zus en moeder drongen aan om toch eens een playsuit te maken die iets losser zit.  Dus ok, doen we.  Ik wou wel niet hetzelfde patroon gebruiken.  In de knippie bijlage van 1/2017 vond ik een leuk model.  Ik tekende een maat 152 uit want in de winkel koop ik ook die maat.  Natuurlijk is in de winkel en in de boekjes die maat niet helemaal gelijk.  Met als resultaat dat de jumpsuit (en dan vooral de broek) heel los zat.  Gelukkig konden we dit vlot oplossen.

Tessa zelf is fan.  De broek zit lekker los,  wat vreemd maar toch heel plezant en vrolijk is volgens haar bescheiden mening.









Deze broek zwiert zelf! En gezien haar voorliefde voor zwierrokken/kleedjes kan dit niet mis zijn!

De stof kocht ik op het stoffenspektakel in Roeselare.  Merk /collectie onbekend. 

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...