vrijdag 25 mei 2018

Unicorn mania

Unicorns...  ook mijn dochter is er helemaal zot van.  Als ze meegaat naar het stoffenspektakel kom ik gegarandeerd naar huis met minstens een stofje met haar favoriete dieren op.  Het argument dat ze te oud is om zo’n stofje te kiezen voor een kleedje gaat al lang niet meer op want “dan maak je er een pyjama van, he, mama” is steevast het antwoord.  En ja, vaak laten we ons dan overreden en kopen dat “supermooie” stofje! 

Je hebt natuurlijk ook maar zo veel pyjama’s nodig en het laatste stofje dat ik kocht vond ik eigenlijk wel niet zo kinderachtig.  Bij nader onderzoek blijken er trouwens geen unicorns op te staan maar regenboog paarden maar dat mag de pret niet bederven.

Ik wou er een heel zomers kleedje van maken.  Met een soort van racerback.  Ik liet mij wat inspireren door de solis jurk maar maakte er toch iets anders van.  





Door dit effen kleurtje te gebruiken voor de rug had ik direct een trui die erop past. 

Tessa vindt het een mooi kleed maar wel een beetje irritant.  Het voorpand is redelijk laag onder de armen en ze is hierdoor wat op haar ongemak.  Ik denk dat ze best een topje (behaatje) onder aandoet en dan zal dat probleem ook van de baan zijn.



Laat de zon maar komen!

Tot later.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...