woensdag 23 mei 2018

Zwart wit

Vorig jaar kocht ik op de markt in Ieper een mooi effen wit stofje.  Geen tricot, geen punta di roma maar wel een heel mooie rekbare stevige stof.  Ik kocht er maar 50 cm van want ik had onmiddellijk het idee om er een tweekleurig kleed van te maken.

Ik neusde wat op pinterest om inspiratie op te doen en kocht dezelfde stof in het zwart.  

Uiteindelijk besloot ik om mijn basis kleedje dat ik jaren geleden uittekende uit een burda Classic te gebruiken.  







Een wit lijfje en een zwarte rok met een strook tussen de twee die de illusie van een riem wekt.  De twee witte knopjes vond ik een heel leuk accentje. Ik zette er terug driekwart mouwen aan.  Gezien het weer op de dag van ons neefje’s eerste communie helemaal niet zo goed was heb ik mij hierom die dag gelukkig geprezen. 

We hielden met dit kleed ook een korte fotosessie.    Jammer genoeg zijn mijn dochters vaardigheden als fotograaf nog niet zo goed. Dus moet ik het doen met deze paspop foto’s.

Zij staat trouwens ook heel mooi met mijn kleed!

Tot later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...