dinsdag 15 mei 2018

Roze bloemen

Dit jaar hebben we terug een communie in de familie.  Mijn schoonbroer en schoonzus jongste zoontje.   Dus wou ik terug een feestelijk kleedje maken voor mezelf en voor Tessa.

In de ottobre van 3/2016 staat een mooi kleedje, de Kolibri jurk.  Met leuke strikjes aan de schouderbandjes aan de achterkant.  Tessa vond het direct een leuk model en dus moesten we alleen een stofje kiezen.

Ik had nog 2 mooie katoentjes liggen in mijn voorraad kast.  Een met kleine blauwe en bruine bloempjes op een beige achtergrond en een met grotere roze en licht blauwe bloemen op een roze achtergrond.  Zelf vond ik het blauw met bruin mooier maar Tessa koos resoluut voor het roze.  En dus gingen we daarvoor.





Gezien het weer wat wisselvallig beloofde te worden, besloot ik er toch maar een truitje bij te maken.  In de bijlage van de Knippie van 1/2018 stond een leuk off the schoulder truitje.  En ik had nog een groene french terry liggen die mooi bij het kleedje paste.  En gelukkig dat ik het maakte, we hebben het nodig gehad.


Ik vertel later nog eens over het kleedje dat ik voor mezelf maakte.

Tot later.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...