maandag 26 februari 2018

Bullet vervolg

De laatste dagen wordt er niet veel genaaid hier.  Ik ben wel volop patronen aan het uittekenen en lijstjes aan het maken van benodigdheden en geplande creaties.  

Een van die lijstjes staat in mijn bullet journal.  

Ja, ik hou mijn journal toch nog altijd bij.  Ik blijf het wel leuk vinden.  Ik werk nog altijd met week- en maandoverzichten.  Ik probeer deze wel zo mooi mogelijk te maken niet tegenstaande dat ik niet zo heel mooi kan tekenen.





Maar naast die overzichten heb ik toch ook wel al veel nieuwe collecties en lijsten toegevoegd. 

Mijn bedoeling is dat dit een gebruiksvoorwerp blijft waar ik geregeld naar kan terug grijpen.  Af en toe weet ik niet goed hoe ik een idee moet uitwerken maar gelukkig heb ik dan pinterest waar ik altijd inspiratie op vind. 

Zo heb ik een kuisschema toegevoegd, een habit tracker, een lijst van films die ik nog zou willen zien, een lijst met schrijfsters en schrijvers wiens boeken ik nog eens wil proberen en dus ook die lijst met kledij dat ik deze lente/ zomer wil maken voor Tessa en mezelf. 











Ja, het blijft leuk.  Dus we blijven tekenen en bijhouden. 

En hopelijk kunnen we volgende week terug starten met naaien!  Als het vrijdag nu maar niet vriest en sneeuwt! Anders wordt het te gevaarlijk om naar Gent te rijden. 😕 Fingers crossed!🤞

Tot later 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...