zondag 11 februari 2018

Sterren en vuurwerk

Dit wordt waarschijnlijk de laatste van dit seizoen.  Tot vorig jaar kocht ik training broeken in de H&M maar die waren altijd in geen tijd te kort.  En een bijpassende trui vinden was niet altijd gemakkelijk. Heel frustrerend. Als ik de broek dan een maat of 2 groter kocht dan zakte hij af.  Dus ben ik er toch zelf beginnen te maken. En als ik genoeg stof koop dan kan ik een broek en een trui maken. 

In St.- Niklaas in Modestofjes kocht ik deze toffe grijze sweaterstof met zwarte sterren en gouden vuurwerk op.  Ik had die stof al verschillende keren gezien maar nooit gekocht.  Ik ben blij dat ik het uiteindelijk toch kocht.



Ik kocht wel maar een metertje.  Iets krap om er een broek en een trui uit te maken. Gecombineerd met zwart lukte het toch. En het resultaat vind ik heel mooi!  



Alhoewel ik voor de broek genoeg stof had besloot ik er een zwarte band in te zetten.  Het eind resultaat was een iets wijdere broek dan ik normaal maak.  Ik vreesde al dat ik hem wat zou moeten innemen maar toen Tessa hem paste zei ze direct: “super, een wijde broek, dat vind ik zo tof, zo een heb ik nog niet.” 



Dus ok, geen aanpassing nodig. 

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...