donderdag 8 februari 2018

Bloemen alom

Ik ben fan van bloemenprint. Dat is ondertussen wel al geweten.  Deze stof die ik op het stoffenspektakel vond moest ik dus hebben.  En dus haalde ik zonder aarzelen mijn portemonnee boven. 









Dit kleed uit de knip van september 2017 maakte ik al eens.  Toen in een bordeaux stofje met kant.  Ik blogde erover in oktober.  Maar toen maakte ik het niet met de overslag.  En dat model vond ik nu juist het leukste.  Dus moest ik dit toch wel eens maken. 

Dit was wel terug zo iets waar ik eventjes zenuwachtig over was.  Ik heb het geknipt en dan is het even blijven liggen.  Tot ik mezelf een spreekwoordelijke schop in mijn kont gaf en er aan voort deed.

Met een bevredigend resultaat!

Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...