zondag 27 maart 2016

T-shirts pimpen

De lente is er!! En dan hopen we dat de zomer ook niet te lang op zich laat wachten. Gelukkige doet de zon deze dagen toch al goed haar best. Een mens wordt er in deze tijden zowaar vrolijk van.
Het zonnetje zorgt ervoor dat we zin krijgen om onze blote armen van de zon te laten genieten. Dus heb ik T-shirts gekocht. Een effen T-shirt is echter maar wat saai dus heb ik ze gepimpt. De ene met flock en de anderen met transferpapier. Mijn transferpapier kocht ik in de Hema. Tekeningen zocht ik via pinterest. Mijn flock afbeeldingen kocht ik op het stoffenspektakel. Bij http://www.fashiondesignproducts.nl/fashiondesignproducts/

Hierzie het resultaat:





Het transferpapier werkte niet zo goed op de gekleurde -shirts. Daar gebruik ik de volgende keer beter papier voor zwarte stof.
Dada!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...