zondag 20 maart 2016

Marine blauwe lente jurk

Vandaag begint de lente! Alhoewel je het buiten nog niet ziet ben ik toch al begonnen met onze zomerse garderobe. Een eerste lente kleed is een feit. 
Vorige jaar kocht ik op het stoffen spektakel een heel mooi marine blauw stofje in zo'n zeemvelachtige rekbare stof.
Eigenlijk vind ik zo'n stofjes helemaal niet zo leuk. Het is erg synthetisch en bij gevolg zweet je nogal rap daarin. Maar ik vond het wel mooi en voor amper 6€ voor 1,5 meter kon ik het niet laten liggen.
In de knip van juli 2014 (jurk 3) stond een heel speciaal kleedje ook in het marine blauw.  Dat maakte ik. 



Tot later,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...