maandag 28 maart 2016

Louisa á la Kinita

De louisa van companie M heb ik altijd een mooi kleedje gevonden.
De verschillende versies die je vindt op pinterest maakten de zin om er zelf een in elkaar te steken alleen maar groter!
Ik nam er dus een basis patroon bij en tekende een gelijkaardig patroon. 
Gezien het de eerste keer was koos ik om een simpele versie te maken. Niet veel fantasie of extraatjes. Elk een paspel om een accentje te leggen.
Op het stoffenspektakel in Brugge kocht ik een stretch katoentje met een lief fluo orange bloempje. Heel mooi maar achteraf gezien niet echt mijn dochters kleur.




Uiteindelijk wel een geslaagde proefversie! Misschien dat ik er nog eentje maak, maar dan voor de winter periode met een mouwtje en wat extra's eraan.
Tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...