dinsdag 29 maart 2016

Quiche en Nasi

Niet alleen naaien vind ik leuk. Af en toe wil ik in de keuken ook eens wat nieuws proberen. Gezien ik een paar dagen thuis ben met het paasverlof gaf ik toe aan de kookkriebels. 
Quiche maakte ik voor het eerste toen ik nog niet zo lang met mijn man samenwoonde. Ondertussen 16 jaar geleden. Het was meteen ook de laatste keer. Je kan je dus voorstellen hoe lekker hij was. Met nasi goreng gebeurde hetzelfde. 

Na al die jaren wou ik wel eens een nieuwe poging wagen. Beide recepten plukte ik van de website van Libelle-lekker. Mijn nieuwe oven vind ik fantastisch en dankzij  vooringestelde programma's kwam mijn quiche er super knap uit.

Niet alleen oogde hij geweldig maar hij smaakte ook goed. Alleen misschien nog wat meer kruiden toevoegen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vandaag was dan de Nasi Goreng aan de buurt. En al zeg ik het zelf ook die smaakt even lekker als hij eruit ziet.
Ik voegde wel wat meer groentjes toe dan in het recept staat. Het ei liet ik eruit gezien hubbie op zijn cholesterol moet letten.


En dit was een voltreffer qua smaak! 😋

Smakelijk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Huispak

We zitten tegenwoordig veel thuis.  Thuiswerk, thuisonderwijs, afkoelingsweek, quarantaine en gewoon thuis chillen want er is toch nergens i...